طالبان و داعش اگر کسی را به عنوان مشرک یا کافر محکوم نمایند او را محکوم به اعدام نموده و قتل او را جایز بلکه واجب می دانند و او را می کشند. ولی شیعیان عصر ما اگر کسی بخواهد در باره باورها و معتقدات رائج در جامعه به تحقیق و جستجو بپردازد و احیانا به یکی از باورها ناخنک بزند و مطلبی را مورد تردید قرار دهد، حتی اگر نظر بعضی از علمای گذشته را که فراموش شده بر بعضی باورهای فعلی ترجیح دهد، اگرچه حکم قتل او را صادر نکنند ولی ریختن آبروی او را جایز و واجب می دانند . او را غیبت باران و تهمت باران می کنند و تا بتوانند نوشته ها و گفته های او را تحریف می کنند و عوام و عوام مداران را بر علیه او می شورانند و او را منزوی و خانه نشین می کنند و روزی او را قطع می کنند و بستگان و دوستان او را بر علیه او تحریک می کنند. و در یک کلام تکفیری های داعش و طالبان خون محکومین به کفر و شرک خود می ریزند و تکفیری های شیعه حیثیت و آبروی منتقدان خود را می ریزند.
فرق بین تکفیری های شیعه و تکفیری های طالبان و داعش
آخرین مطالب
- مشکل شیعه و سنی از کجاست و راه حل آن چیست؟
- گفت و گو با ابراهیم منهاج دشتی
- کارنامه سیاسی امام علی (ع) در نهج البلاغه
- نامه استاد منهاج دشتی به آیت الله صافی گلپایگانی
- نقدی به صحبت های آیت الله حیدری در باره سند قرآن
- شیوع کرونا یکی از خسارات سپردن امور به جهال متنسک است
- وضو با آب نجس طهارت نمیآورد بلکه باعث انتشار نجاست میشود
- روش امام علی(ع) در برخورد با منتقدان
- رابطه حاکمان با ملت در کلام امام علی(ع)
- افسوس که عمری دویدیم و به مقصد نرسیدیم
- مدرس نخست وزیری را نپذیرفت و با حکومت آخوندی مخالفت کرد
- اسلام تحریف شده و عدالت اجتماعی آن قابل إحیا نیست
- سر مطلب چیست؟
- مشکل عمدۀ کشور ریشه در تار و پود روحانیت دارد:
- چرا من این همه پیشنهاد همکاری را نپذیرفتم؟
- از کوزه همان تراود که در اوست
- بحثی پیرامون داستان حضرت آدم در قرآن
- اصول دین را فدای فروع آن نکنیم
- در حاشیه نامهی آقای یزدی به آقای شبیری زنجانی
- خلافت قرشی با إحیاء تبعیض نژادی زمینه سایر تحریفات را فراهم آورد(ادامه بخش چهارم)
آخرین دیدگاهها
- علی محمد انصاری در از نمونه های بارز جمع بین توحید و شرک در کتاب مفاتیح الجنان
- علی محمد انصاری در چرا من این همه پیشنهاد همکاری را نپذیرفتم؟
- علی محمد انصاری در اصول دین را فدای فروع آن نکنیم
- علی محمد انصاری در نقدی به صحبت های آیت الله حیدری در باره سند قرآن
- علی محمد انصاری در نامه استاد منهاج دشتی به آیت الله صافی گلپایگانی